(no subject)

Not much has happened since I told my dad, he hasn't talked to me since then. So I wait...

Yesterday I beat The Legend of Zelda: The Wind Waker. I enjoyed playing it. It was fun, tho I didn't do everything there was to do in the game, like find all the treasure charts and the associated chests, or explore all the islands. Today, my back was feeling a little bit better (I think I threw it out or something trying to move mason) so I managed to play some ddr for the first time in like three days. And I did something I never did before, clear a ten step. Afterwards I felt kinda woozy and a little dizzy. Maybe I shouldn't of pushed myself so hard after several days of low activity.

I've been contemplating trying out Secondlife. Muke showed it to me the other day and I have a fair amount of interest. Tho I've never really liked MMORPG types before...although I can't say I ever played one, I guess I should try it before judging whether or not I'd like it.

Last night we rented Kill Bill Vol. 1 & 2. I hadn't seen the second one yet. They were both pretty good, I just wanted to see the second to see how it ended, did she kill him? :p Muke hadn't seen either so we watched them both.

That's all, I go read then bed.
  • Current Mood
    okay okay

totally out of the closet now....

I just told my dad that I was gay. I don't know how he is taking it, sinced we only talked thru IM, at least he didn't disown me on the spot. He kinda dragged it out of me, I guess I should prepare myself for anything that might happen now. I'm scared of what that might be...
  • Current Mood
    scared

(no subject)

Finished Out of the Silent Planet by C. S. Lewis today. It was an interesting book, though to me it felt a little anit-climatic or something. I prolly go on to read the final two of the series, I have enough interest in it to do that, I think. I really should read more like Muke tells me. Its just that when I feel down it's hard to focus on reading, maybe it'd actually help me feel better, wouldn't let my mind dwell on stuff. Who knows.

I've been feeling pretty good the last few days. Playing lots of ddr, some Metroid Prime and The Wind Waker, a couple games I got a while ago but never put any playing time in. I'm kinda ready for the semester to start, 2 and a half weeks. Other than that not much happens here. Life has been fairly uneventful.

Bed time.
  • Current Music
    The Saddest Song - The Ataris

(no subject)

So, the other day my dad calls me up and says he has news that I won't like. I got summoned for jury duty on August 24, right during the first week of classes. My dad told me I need to call them up and see if I can get exempt or have it postponed. He said it'd be likely that I'd be able to. I really don't want to go down to the springs, especially during the first week, not like much happens anyway.

Yesterday the custom framing of the art I got at AC was completed. It looks really nice. I don't hafta be paranoid about it anymore, like I was on the way back from philly. As I look back on the events that happened I realize I way over reacted, after all there are more important things in life.

That's all, time passes.
  • Current Mood
    down

Yay for new ddr pad

Today, the new pad I ordered last week came and it is real nice. I also got max2 since they offered it for like $25 when you get it with the pad. So, Muke and I have been playing all day. I can already feel my ankle flaring up.  Oh yeah, also the downstairs neighbor has moved out, joy, but we should still be considerate to side neighbors and such... I dunno how loud it is to them...

We had to take back the books to the library, a day late, oh no not 35 cents :p. I wasn' t feeling like being there for to long so I didn't let muke look around like he wanted to... I'll take him back some other day soon.

I decided not to do a con report, I really don't want to type a lot. I lack stictuitiveness.

Tomorrow's job hunting day I guess. We'll see how that goes, it sucks that we are both really bad at it.
  • Current Mood
    tired tired

ok, so maybe that last post was a little hasty

it's not as bad as it seemed, he just wanted to make sure that I was committed to my education, which I am. Also, my sister is looking at one-bedroom places in greeley, so I'm off the hook of having to live with her. Maybe now things will calm down a little...
  • Current Mood
    hopeful

and things with the fam gets worse and worse

Apparently, just before I left for AC my dad sent me this ultimadum email. Saying if I don't do things exactly his way, I'm gonna be cut off, which basically means that I'd be responsible for insurance, car and health, and gas. I hafta pull a 3.5 gpa, live with my sister, and take a summer class, which I think is too late for that. Life sucks. There is no fucking way I'm gonna live with my sister. It's like he's making a last attempt at controlling my life. I'm not gonna let him do that. I don't care if I get cut off, I'm gonna fucking tell him everything, what's the worst that's gonna happen, I get cut off wait a minute that's gonna happen anyway. I don't care anymore, I'm prepared to leave, run away from him. He's not gonna tell me how to fucking spend my money that my mother left for me, he has no right. I don't hafta answer to him, I'm an adult... I just don't care anymore. This is the last straw, I don't think my life will ever be the same again after the next couple of days.
  • Current Mood
    pissed off/ scared

(no subject)

Time Passes as Muke'd say...

Anyway, my life is really having its ups and downs. Almost on a daily basis.

I went home on Sunday to be with the fam on Father's Day. He wanted to go see a movie, he likes to see almost every movie. Anyway, my sister and I took him to see Dodge Ball, it was okay, I laughed, but really it's like stupid humor or something and I can only take so much of that. Afterwards my sis made breakfast for dinner. I feel kinda bad cause I ate meat, bacon, for the first time in over a month and a half. It bother my stomache some.

Yesterday we went to the library where he returned and checked out some more books. Then to Walmart and finally got a fan for the loft here. It feels so nice, not having to sit in heat while on the compy.

Things have really gotten to a routine here. I guess that can be good or bad, depends. I've gotten to the point, actually a while ago, where I just can't really stand to watch sitcoms anymore. Namely, Seinfeld. That show is on so freakin much, I remember a time last year where I thought I could never get tired of it, but now here I am. I guess it's best maybe, I don't spend so much time watching TV. Only Simpsons and Whose Line is it Anyway? are shows I can still stand.

While I was back in the Springs, I picked up my golf clubs and The Legend of Dragoon, which I never got around to beating, so I started playing it again. I'm hopeful to get out on the course sometime soon, or at least the driving range. I'm really missing being out there. I've yet to play any up here in Fort Collins.

When I hit the low moments, I often find myself thinking of coming out to my dad, but then once I start to feel better, I think it's not a good idea...especially while Muke has no job, or me either for that fact.

That's all for this installment, life sucks.
  • Current Music
    All of This - blink-182